tiistai 10. joulukuuta 2013

Tosi joulukalenteri 10

Kotostelua olen saanut harrastaa tänä syksynä opiskelun lomassa ja ansiosta. Olen nauttinut suunnattomasti siitä, että olen voinut luoda aikatauluni hyvin pitkälti itse.

Aamulla keittelen kahvia ja haen postilaatikosta lehden. Enää ei voi varvassandaaleilla ulos kirmata, joten piti etsiä kesäteloista paksummat postilaatikkokengät. Kaivoin nämä 4 vuotta sitten ostamani talvi-Sanukit naftaliinista :)

Tutustuin Sanukeihin kollegani jalassa eräänä kesänä. Ihastuin niiden leppoisaan olemukseen ja värimaailmaan. Alun perin surffarit ovat kehitelleet nämä mukavat jalkineet rankan surffipäivän päätteeksi jalkoja hemmottelemaan. Sanukin pohja muotoutuu ihmisen anatomian ja painon mukaan juuri oman jalan mukaiseksi.

Sen lisäksi, että käyn näillä postilaatikolla, olen tassutellut nämä jalassa Lapissa laskettelusessioiden jälkeen. Olen pitänyt Sanukejani myös töissä. Esimieheni kerran kysyi aamutiimissä, olenko unohtunut tohvelit jalkaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti