sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Tosi kananlihalla

Tv:ssä pauhaa Tähdet Tähdet. Olen kananlihalla! Diandra on tovi sitten vetäissyt oman operettiesityksensä Iloisesta leskestä. Herrrrrran jestas, mikä ääni tuolla nuorella naisella on! Ja nyt laulaa Vicky Rosti. Huiiiii!

Minulle kananlihalle meno on takuuvarma merkki hyvästä esityksestä. Olen aina reagoinut hyvään musiikkiin "broilerina". Diandra sai karvani pystyyn jo Idolsien karsinnassa, samoin Hanna Pakarinen ja Ari Koivunen Pianoman versiollaan.
Karaokea kummitätini kanssa isän syntymäpäivillä
(huomaa hämmentävä sukunäkö)

Ja heittäytymiskyky, itsensä likoon pistäminen, ettei ota itseään liian tosissaan... Mikä upea ominaisuus!

Olin perjantai-iltana ystävättäreni luona laulamassa karaokea. Kananliha-efekti ei tullut omasta laulusuorituksesta...

Jatkan täältä  karvat pystyssä tuonnempana. Ei mulla nyt muuta... Oli vaan pakko kirjoittaa tuo.

1 kommentti:

  1. Tähdet, tähdet on hyvä ohjelma. Diandrasta kuulemme vielä...
    Isän syntymäpäivillä tytöt tunteella tulkitsee, mutta mitä?
    Aurinkoisia kevätpäiviä Satu aurinkoiseni!

    VastaaPoista